امروز: سه شنبه, ۵ تیر , ۱۳۹۷ - Tuesday, 26 June , 2018
کد خبر: 90626

تبلیغات CPV چیست؟

تبلیغات CPV بر گرفته از Cost-Per-View به معنای پرداخت هزینه در ازای نمایش یا تعاملات خاص در تبلیغات ویدیویی است. تبلیغات CPV این فرصت را برای صاحبان کسب‌وکارها ایجاد می‌کند تا تعامل بیشتری را با مخاطبان خود داشته باشند و همچنین از این طریق افزایش آگا ...

تبلیغات CPV بر گرفته از Cost-Per-View به معنای پرداخت هزینه در ازای نمایش یا تعاملات خاص در تبلیغات ویدیویی است. تبلیغات CPV این فرصت را برای صاحبان کسب‌وکارها ایجاد می‌کند تا تعامل بیشتری را با مخاطبان خود داشته باشند و همچنین از این طریق افزایش آگاهی بیشتری را برای برند خود ایجاد کنند.

ویژگی اصلی که روش CPV را به دیگر روش‌های پرداخت مانند CPC و CPM برجسته می‌سازد این است که آگهی‌دهندگان فقط زمانی هزینه پرداخت می‌کنند که کاربران با آگهی ویدیویی به صورت زمانی یا تعاملی ارتباط برقرار کرده باشند.

برای مثال برخی سرویس‌دهندگان، هزینه را موقعی محاسبه می‌کنند که حداقل ۳۰ ثانیه از پخش ویدیوگذشته باشد یا کاربران به طور مستقیم با آن ارتباط برقرار کرده باشند مانند کلیک کردن بر روی لینک جاسازی شده.

این باعث می‌شود تبلیغات CPV برای بازاریابان بسیار مقرون‌ به‌ صرفه باشد، زیرا آنها فقط هنگامی هزینه پرداخت خواهند کرد که کاربران به ویدیوی تبلیغاتی علاقه نشان داده باشند.

اخبار مرتبط
 
   
 
دیدگاه
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سامانه جستجوی فرصت های کارآموزی(

آخرین مطالب
مدیسه  

شرکت مهندسی مشاور درسا صنعت تهران(

گروه اقتصادی درسا صنعت تهران(

 

شرکت مهندسی مشاور درسا صنعت تهران(

ماهنامه دنیای الکترونیک (نسخه فارسی IEEE SPECTRUM(