امروز: شنبه, ۲۷ مرداد , ۱۳۹۷ - Saturday, 18 August , 2018
کد خبر: 83745

راز موفقیت استارت آپ های بزرگ

روابط عمومی در هر استارت آپ نقش های منحصر به فردی را ایفا می کند. بزرگ ترین نقش روابط عمومی در استارت آپ ها برندینگ و افزایش شهرت است. ...

روابط عمومی خوب، می تواند با افراد مختلف جامعه ارتباطی مستحکم برقرار و اعتماد آنها را جلب کند. اما واحد روابط عمومی قوی چگونه و چطور به شما کمک می کند؟

خبرگزاری ها؛ شاه کلید روابط عمومی

اولین برنامه ای که یک واحد روابط عمومی قوی به شما پیشنهاد می دهد حضور در خبرگزاری ها است. خبرگزاری ها توانایی جلب اعتماد عموم مردم یا حتی متخصصان حوزه های مختلف را برای استارت آپ شما دارند.

به گزارش نوپانا، فعالیت در خبرگزاری ها و انتشار رپورتاژ، یکی از مرسوم ترین فعالیت های روابط عمومی است و بسته به بودجه ای که دارید می توانید روی خبرگزاری های مختلف حساب کنید.

بهترین راه آن است که برای شروع از خبرگزاری های تخصصی موجود در فضای کسب وکار خود استفاده کنید. به طور مثال برای استارت آپ هایی که نیاز به جذب سرمایه و جلب توجه سرمایه گذار  ها دارند، استفاده از رسانه های موجود در اکوسیستم فرصت خوبی به شمار می رود.

توجه داشته باشید که فعالیت های خبری بسته به مخاطبان هدف تعیین می شوند و در آغاز هدف گذاری روی عموم مردم کار عاقلانه ای نیست.

استارت آپ خود را به درستی معرفی کنید

تیتر اول خبرگزاری ها شدن کار سخت و پیچیده ای نیست. شما باید از این فرصت استفاده کنید و خود را به درستی به مخاطبان معرفی کنید. در این راه از خبرنگاران حوزه مربوطه کمک بخواهید. آنها می توانند با فن بیان عالی خود، شما را در کوتاه ترین جملات به مخاطبان معرفی کنند.

در کنار همه اینها واحد روابط عمومی باید توانایی شناساندن شما به مخاطبان هدف را داشته باشد و در این راه به تنهایی موفق نخواهد شد؛ مگر آنکه از فردی آگاه در این زمینه، به طور دوره ای مشاوره گیرد. همچنین یک واحد روابط عمومی عالی در دوره های سه ماهه، برنامه های مختلفی را برای برگزاری نشست ها، همایش ها و کنفرانس ها برای مخاطبان هدف و خبرنگاران ارائه می دهد.

داستان سرایی

یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها روایت داستان استارت آپ برای مخاطبان است. هر استارت آپی در مسیر رشد و توسعه خود با فراز و نشیب های گوناگونی روبه رو شده است.

نکته جالب این است که مخاطبان دوست دارند داستان استارت آپ شما را بشنوند و با شنیدن آن هیجان زده می شوند؛ هرچه این داستان شنیدنی تر باشد مخاطبان علاقه بیشتر برای تعامل با شما پیدا می کنند.

اخبار مرتبط
 
   

دوره آموزشی کامفار- دوره آموزشی طرح توجیهی- دوره آموزشی ارزیابی طرح توجیهی

 

تهیه طرح توجیهی آنلاین- طرح توجیهی- طرح توجیهی آنلاین

دیدگاه
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سامانه جستجوی فرصت های کارآموزی(

آخرین مطالب
مدیسه  

شرکت مهندسی مشاور درسا صنعت تهران(

گروه اقتصادی درسا صنعت تهران(

 

شرکت مهندسی مشاور درسا صنعت تهران(

ماهنامه دنیای الکترونیک (نسخه فارسی IEEE SPECTRUM(