امروز: جمعه, ۲۶ مرداد , ۱۳۹۷ - Friday, 17 August , 2018
کد خبر: 91050

راهکارهای استفاده از ویدیو برای کسب‌وکارهای نوپا

اگر تصمیم‌ گرفته‌اید یک ویدیو برای کسب‌وکار خود ایجاد کنید باید به چند نکته توجه داشته باشید. قرار است از کجا شروع کنید و چه سبک ویدیویی را انتخاب کنید؟ هزینه آن چقدر می‌شود و چگونه آن را برای مخاطبان به نمایش بگذارید؟ ...

همچنین اگر خواهان تاثیر بازاریابی ویدیویی در کسب‌وکارتان هستید باید به فکر یک استراتژی بلند مدت باشید تا به مخاطبان خود در مورد محصول و خدماتی که عرضه می‌کنید آگاهی برسانید و پس از آن به فکر حفظ مشتریان باشید. در این مقاله به نکاتی در همین زمینه اشاره خواهیم کرد.

۱. ویدیوهای تجاری

ویدیوهای تجاری برای معرفی محصولات و خدمات کسب‌وکارها به مشتریان بکار برده می‌شود. سعی کنید این سبک ویدیو را تا حد ممکن کوتاه نگه دارید و در مورد جزییات بادقت و متمرکز باشید.

چه زمانی باید از این سبک استفاده کرد: این گونه فیلم‌ها برای افزایش آگاهی در مورد یک محصول خاص شرکت شما عالی هستند. فراموش نکنید حتما برای پروموت کلیپ ویدیوی از قدرت شبکه‌های اجتماعی و همچنین تبلیغات ویدیویی استفاده کنید.

 

اخبار مرتبط
 
   

دوره آموزشی کامفار- دوره آموزشی طرح توجیهی- دوره آموزشی ارزیابی طرح توجیهی

 

تهیه طرح توجیهی آنلاین- طرح توجیهی- طرح توجیهی آنلاین

دیدگاه
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سامانه جستجوی فرصت های کارآموزی(

آخرین مطالب
مدیسه  

شرکت مهندسی مشاور درسا صنعت تهران(

گروه اقتصادی درسا صنعت تهران(

 

شرکت مهندسی مشاور درسا صنعت تهران(

ماهنامه دنیای الکترونیک (نسخه فارسی IEEE SPECTRUM(