چرا باید از گوگل آنالیتیکس استفاده کرد؟

چاپ

تحلیل و بررسی دیجیتالی مجموعه‌ای از سنجش داده‌ها است که به شما در درک بهتر وضعیت عملکرد وب‌سایت‌تان کمک می‌کند. شما به عنوان صاحب کسب‌وکارتان باید بدانید، بازدید‌کنندگان چه رفتاری در سایت دارند، چگونه با آنها ارتباط برقرار کنید و چگونه به آنها کمک کنید تا به آنچه که نیاز دارند دسترسی پیدا کنند.

با استفاده از این اطلاعات می‌توانید فروش خود را افزایش دهید و فعالیت‌های بازاریابی خود را بر کانال‌های سودآور متمرکز کنید.

چرا باید از گوگل آنالیتیکس استفاده کرد؟

  • استفاده از آن ساده است: این سرویس به صورت منظم در حال بروزرسانی است اما ساختار اصلی آن چندین سال یک شکل بوده است. کاربران تازه کار به راحتی می‌توانند اصول گوگل آنالیتیکس را درک کنند از جمله: کانال‌های جذب، وضعیت نرخ تبدیل، آنالیز بازدید، تنظیم اهداف (goals)
  • جمع‌آوری خودکار داده‌ها: بعد از دریافت کد مخصوص و قرار دادن آن در وب‌سایت خود دیگر لازم نیست هیچ کاری انجام دهید. گوگل آنالیتیکس همه کارها را به صورت خودکار انجام می‌دهد و هر لحظه می‌توانید به گزارش آنها دسترسی داشته باشید.
  • گزارش‌های قابل برنامه‌ریزی: شما می‌توانید بسیاری از گزارش‌های مورد نیاز خود را به صورت سفارشی و با توجه به نیاز خودتان در یک رابط کاربری ساده ایجاد کنید.
  • آمار بازدید‌کنندگان: گوگل آنالیتیکس بینش مناسبی را از وضعیت بازدید سایت در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌توانید در زمینه‌ی بهینه سازی کمپین‌های تبلیغاتی خود بکار ببرید.
  • ردیابی لحظه‌ای کاربران: شما می‌توانید با استفاده از Real-Time در گوگل آنالیتیکس در هر لحظه وضعیت حضور بازدیدکنندگان سایت‌تان را مشاهده کنید و بدانید در کدام صفحه حضور دارند و چه کاری انجام می‌دهند.
  • ادغام با ابزارهای دیگر: آنالیتیکس به سادگی با سایر ابزارهای دیگر بازاریابی آنلاین ادغام می‌شود. شما قادر هستید به سادگی داده‌های مربوط به Adwords و Search Console را در آنالیتیکس مشادهده کنید.
  • راهنمای آموزشی کامل: حتی اگر برای اولین بار است که با گوگل آنالیتیکس کار می‌کنید، محتوای زیادی برای آموزش و کمک به شما وجود دارد . همچنین ویدیوهای رایگان که از طرف تیم گوگل برای شما آماده شده است.
  • رایگان: این یک سرویس رایگان بوده و گوگل هیچ هزینه‌ای را از شما دریافت نمی‌کند.

منبع : بلاگ اد

به اشتراک بگذارید...